tisdag 14 augusti 2018

det är göteborg se vad som händer vilken idioter som rör sig fri och sätt eld på bilarna ,,,vilka jävla idioter

Det är göteborg se vad som händer vilken idioter som rör sig fri och sätt eld på bilarna ,,,vilka jävla idioter,, De som sätter eld på bilarna 90% av dem födde i Sverige har gått på förskolan, gått på svenska skolor, vem har ansvarig för och vem ligger bakom detta händelse?
Efter gårdagens fruktansvärda händelser i en del städer i Sverige har det varit upplopp med bilbränder.. Och annan skadegörelse..självklart uppgjort från organisationer.

Något som oroade mig är, hur relativt lugnt allt gick till, killar verkade inte oroliga allas och min tanke dök upp att dom garanterat har pistol..... Mycket riktigt fick man höra i en utav videorna skottlossning..... Jag är utv den sorts människa som består utav mycket civilkurage på både gott och ont..... Har gått in i olika händelser utan att tänka mig för att personerna kan ha olika tillhyggen.... Men har svårt att bara se på...men har barn att tänka på och viktigare dom har sin Mamma... Men inte sådant samhälle jag vill leva i att gå runt med rädsla hela tiden..... För ett par årsedan fick mina döttrar både försvarspray och tjutlarm, en bra investering kan man tycka, men väldigt sorgligt.... Göteborg är min hemstad, mitt hjärta, men Göteborg är inte densamma...
Det finns goda människor som aldrig skulle komma på tanken, sen har vi en klick onda individer som förstör för oss alla skötsamma...
Över 80 bilar brända.... Det finns människor som låtsas som ingenting.... Skiter i detta för det har ju inte drabbat dom.... Jag bor också långt ifrån detta, men jag är inte så egoistisk för jag bryr mig om dom drabbade...Det är katastrofalt.....
Nu på morgonen har polisen haft samtal med föräldrarna till dessa aktiva barn, utan åtgärd.... 😲 Vad ger det för signaler,?

FICK höra via hörsägen.... Det påstås inofficiellt att gårdagens bilbränder är en hämnd mot polisens beslag av 100 kilo kokain som de lade beslag på i Göteborgs Hamn.,, flera av dem födde i Sverige gick i förkolan i Sverige, vem har ansvarig och vem ligger bakom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar