måndag 27 januari 2020

Ni har inte rätt att skriva om 18 års sedan va som hände framför allt jag kollade på rätts sidan


Ni  har inte rätt att skriva om 18 års sedan va som hände framför allt  jag kollade på rätts sidan som handlar om folk som begått för brott. Det som hände för 18 år sedan  och jag kan lämna information till er om folk som fortfarande dem vänta på nästa rättegång   det finns webbsidor som handlar folk som begått för brott. länken om vilken folk begått för brott
Det kommer helt bevis att denna dagen som hände om jag hade en kamera det skulle inte hända något mot mig det spelade väl iranska agenter Masoud alizadeh och hamid omrani med kkazem omrani muhammadi plus en man som hette Akber som utvisade av säpo från Sverige  kolla på den bilden ,, Ni  lämnade ett brev till receptionen och jag hämtade den hade väl antisemitiska signaler ska säga mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar