söndag 12 januari 2020

nästa samma tid början av 2017 jag lämnade ett anställnings papper till Malmöstad anställnings enheten .

fascism och islamism alltid vänner
nästa samma tid  början av 2017  jag lämnade ett anställnings papper till Malmöstad anställnings enheten .
Enligt den kvinna som jobbade på Malmöstad anställnings enheten,
Två dagar efter hon blev uppringde av två tjejer på socialtjänsten i Malmö öster.
En kallade sig Madeleine Olsson och andra kallade sig Hannele Landen.
ِDe  ville prata med den person som anställer personer på Malmöstad.
Då hon sa  ni kan berättat jag kan lämna ert meddelande till min chefen.
Då Madeleine har sagt vi hörde ni skulle anställa Samuel hos er, det vill vi absolut inte han är inte bra kan inte jobba, Hannele Jag pratade nys med Samuel han ska inte bli anställt hos er det vi som bestämmer om vi sa ja då han kan få annars han för inte riva ner hans papper eller kasta på papperskorg. Hans handläggare på arbetsförmedlingen meddelade oss hon har samma uppfattning som vi
mer information med videoinspelade kommer snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar