torsdag 23 januari 2020

Igår dagen det hände konstiga saker fick filma personen gång på gång


Igår dagen det hände konstiga saker fick filma personen gång på gång
1=Idag såg väl konstiga saker och personen trodde inte att jag är medveten vad personen håller med på jag skule till min kurs då idag onsdag är stängt och jag fick gå till biblioteket och sitta där och skriva, då personen kom där för att se mig vad jag gör så efter klockan 11 gick jag till en annan plats som kallas caroli där såg igen personen så gång på gång filmade och filmerna skickades vidare till mina släktingar.. 
Så jag aldrig skriver eller publiceras bild på någon som är inte har gjort något mot mig, då när jag skulle publiceras saker och ting om någon det betyder att personen har gjort nåt så jag reagerade och skrivit om.

2=En sak till jag skulle prata med Minela h..... och hon skulle hjälpa mig så att hitta en boende, men idag fick ett meddelande från Minela så att hon ska fatta beslut om vad vet inte.

 3=En kvinna som jobbar på samma plats som jag brukar gå dit berättade och sa socialen kan mörda människor i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar