fredag 30 november 2018

Jag söker jobb varje månade mer än 60 st, men just nu jag vet att det finns några fascister som låter inte mig att få ett arbete. dem fascisterna träffade mig den 2017.08.17 . klockan 13:00 på arbetsförmedlingen i malmö kungsgatan 6







Jag söker jobb varje månade mer än 60 st, men just nu jag vet att det finns några fascister som låter inte mig att få ett arbete. dem fascisterna träffade mig den 2017.08.17 . klockan 13:00 på arbetsförmedlingen i malmö kungsgatan 6
Jag har väl respekt för svenska goda folket, men tyvärr idag det finns vissa politiker är emot mig och min framtiden dem vill ju stoppa mig att få något arbete jag är redo att arbeta, men några fascister inom två myndigheter försöker att hindra mig. år 2016 sista 2016 lämnade en anställnings papper till malmö stad skulle jobba där, men min handläggare på arbetsförmedlingen skickade ett meddelande och frågade mig vad heter min socialsekreterare, då jag fick aldrig svar från malmö stad då fick kontakta en kvinna vill inte skriva hennes namn som jobbar inom malmö stad berättade att det var min socialsekreterare som stoppade att jag skulle få jobb  på malmö stad hon berättade massor sjuka och elaka saker om mig till malmö stad då dem gav inte mig något arbete.. Dem är två kvinnor som jobbar på socialen i malmö en av dem gick till pension men andra kvar dem är helt sjuka.
idag 30 november 2018.
Några veckor senare jag har kontaktat en kvinna som jobbar på jobbmalmö på angivna adressen Jobbmalmö i Cypressvägen 18 frågade henne om mig.
Jag: hej jag heter samuel har lämnat en anställningspapper till er, men ni har inte hört av er?
Kvinna: vänta lite en minuter ska kolla vad som har hänt med ditt papper jag pratar sedan med dig kan du vänta en minut?
Jag: ja det kan jag, då hon kollade upp uppgifterna som dem har fått om mig sedan berättade för mig.
Hon: har två olika  socialsekreterare  på socialen i malmö öster?
Jag: ja det har jag, men jag vet inte vad menar du för man ha två olika socialsekreterare?
Hon: en för ekonomiska och en för planeringar.
Jag: aha ja jag en som brukar ibland prata med hon sa ska fixa ett arbete för mig,
Hon: nej tvärtom hon stoppade att vi skulle anställa dig två kvinnor på socialen en  som kallade sig Hennele Landen med en till på arbetsförmedlingen meddelade oss att vi ska inte anställa dig dem gav väl dåliga informationer om dig vi vet inte om det stämmer eller inte i så fall du kan vända dig till dem och fråga dem varför dem ville inte att du ska få ett arbete.
Hennele Landen en 65 åriga kvinna som jobbade inom socialen bor i malmö hon har en idee som nära nazister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar