söndag 7 oktober 2018

Från och med den 2017.08.28 tills idag ibland två ibland en person från Malmö stad går till post kontoret i Malmö och tar vårt personliga brevet.




Från och med den 2017.08.28 tills idag ibland två ibland en person från Malmö stad går till post kontoret i Malmö och tar vårt personliga brevet.
Igår lördag jag blev uppringd av en vän som tidigare vi kände varandra, Då han frågade mig hur går idag för livet med mig?
Då jag svarade att anvisade honom för att ta en titt på min blogg som handlar om massor saker om mitt livet här.
Då han sa okej frågade mig om vi kunde besöka hans familjen. Då jag sa vi har en lite son  har du barn?, då min vän svarade ja  jag har en flicka som är 4 och halvt år precis samma ålder  som sin son  ni kan komma till oss idag det är lördag vi kan sitta och prata lite om saker och ting tillsammans.
Då åkte vi med bussen och träffade vi min vän han är svensk och väldigt god människa, då öppnade dörren sa välkomna till oss min fru pratade med hans sambo och de pratade på tyska.  
Jag och min vän gick till balkongen   dem hade en granne som jobbar på posten i Malmö post arbetare kom till oss  vi satte oss och drack lite öl tillsammans.
Den personen som jobbar på posten i Malmö frågade mig vad jag heter och var jag bor? 
När jag gav min adress  och mitt namn personen lite tystnade och sa hur länge har du bott i Sverige?
Jag sa jag har bott i Sverige nästan över 22 år.
personen sa varför Malmö stad kontrollera ditt personliga brev innan vi  skickas ut brevet till adresserna?
Jag blev väldigt nyfiken  över vad personen har sagt, då jag frågade personen  hur gör dem som är från Malmö stad och kommer till post kontoret och försöker se vårt personliga brev?
personen sa vi frågade flera gånger tillfälligt, men dem svarade det är inte ert jobb vi vet vad vi gör, vi har gjort en överenskommelse med posten att vi måste övervaka Samuels personliga brev tillsvidare..
Jag frågade personen igen vad gör dem med vårt brev?
Personen dem som kommer från Malmö stad brukar tar ert brev till ett annat rum där dem kontrolleras ibland ni får inte hela brevet det beror på, för en månade sedan ni fick ett brev från DO vi visste inte vad handlar om, men dem kom och tog brevet, vi vet inte har ni fått brevet från do eller inte?
 Jag nej vi har inte fått brevet från do vi fick vara via e-post. 
Personen, vad kan man göra för att stoppa sådana? 
Jag om det går bra du kan fotografera personerna även om det går spela in när du pratar med dem sedan lämna till mig jag lovar dig kommer aldrig att avslöja dig eller ditt namn.
Personen, jag har filmat dem redan det finns i min mobil jag kan ge dig när vi ska ta lite promenad tillsammans, Då vi tog promenad utanför gården jag fick väl bra  tips för dem som brukar gå till post kontoret och tar mina personliga brev.
Ursäkta hur ser dem ut som brukar komma till post kontoret och plockar vårt personliga brevet?
Personen; dem är olika en del har arabiska bakgrunder  och en eller två personer är iranska, iranier, en del av kvinnorna som kom  dit bär islamiska slöjan,
 Jag; kan du filma dem mer och tar även foto på dem sedan skicka via denna kommunikations kontakten som jag lämnade till dig jag tackar så mycket, Därför att jag kommer att jobba med bilderna bakgrunder sedan polis anmäla personerna som är från Malmö stad och gör så dåliga saker mot oss. snart kommer att publiceras bilderna.
mvh Samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar