fredag 5 oktober 2018

Flera mullahs i Qom Iran skickar böner till irakiska religiösa kvinnor som bor i Sverige. Vilket säljer varje kort artikel kostar $ 15.


Idag jag var ute och  satte mig på bussen  en kvinna mellan 35 och 43 år satte  nästa stolen då jag kunde se vad hon tittar inom sin mobiltelefonen. Då såg en konstiga saker då en mullah från iranska staden Qom skickade till henne böner  som varje böne artiklar kostade 15 amerikanska dollar, när jag frågade henne varför köper du sånt det finns grattisa artiklar på nätet, Då hon svarade nej det är inte samma han som skickar böne artiklar är från Qom och han är mohammads släktingar ahelel beit??
Flera mullahs i Qom Iran skickar böner till irakiska religiösa kvinnor som bor i Sverige.
Vilket säljer varje kort artikel kostar  $ 15.
Du jag fick veta att  denna kvinna och många till i Malmö betalar mer än 2250 dollar per månade  till en iranska religiösa mulla i Qom för att mullorna skickar böne artiklar.
Då iranska regimen försöker att känna pengar via religiösa saker och ting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar