torsdag 29 november 2018

vill säga en sak, Vi kan inte lita på dig Gustav Norin och Mirza Ceric på grund av eras tidigare kränkningar mot mig personligen vi inspelade båda med video inspelningar också ljudinspelningar





Du skickade brev att ska ha möte med mig, men ni glömmer väl att ni har kränkt mig flera gånger, om det var jag som skulle säga sådana sjuka ord mot er ni kunde anmäla mig och kriminalisera mig, men jag vill fråga er har ni rätt att kränka människor, men andra har inte rätt prata eller bedöma eras personligheten eras karaktär. När jag går tillbaka, lyssna och titta på dem möten som vi hade ni bara har lärt er att kränka och göra ord angrep mot andra ingen något lösningen att man ska komma överens. Hur ska jag bemöta dig med sådana aggressiva människor som dig så att försöker kränka mig ni skrivit med penna till Mirza Ceric att hon skulle göra också säga dina sjuka ord angrep mot mig , det är väl kränkande särbehandling om det finns något lag som gäller oss som har utländska bakgrund ni är en kriminell. Ibland en del av människorna med utländska bakgrund kan bli fascisternas verktyg så dem använder mot andra folk med invandrare bakgrund.
Är det en politiska metoder som ni försöker att spela falska rävspel mot andra?  är det finns något inom ert inre innerst som ni bli tvingas att göra så sjuka ord angrep mot oss?
Därför att vill lämna alla möter som hade med lämna till EU mänskliga rättigheter. Även socialtjänsten spelar väl mycket roll mot mig så att inte få något arbete i Svrige det finns väl bevis en arbetsförmedlare berättade för mig hur socialtjänsten stoppa mig att få jobb inom malmö stad mellan 2016, och 2017, arbetsförmedlares röst är inspelade min advokat tycker att det ger goda resultater den personen som  stoppade mig att få jobb via malmö stad kan betala hela 12 månader som dem brukar anställa folk via malmö stad.
Eller man borde be FN chr för att hitta ett annat land så att man flytta ditt i iran man bli straffas med hängningar avrättningar fängelse tortyr, men i Sverige man bli behandlas med ett annat metoder som psykiska tortyr och människors kränkningar, Då det skillnar bara metoderna en med fysiska och andra med psykiska,,, 
mvh samuel

Hej på denna tiden som ni angav  vi är inte här min fru ska träffa sin son mellan 4, 5, 6 till 15 efter denna tiden vi ska åka till min bror i köpenhamn  och ska fira jul tillsammans.
vill säga en sak, Vi kan inte lita på dig  Gustav Norin och Mirza Ceric fs handverkyg...på grund av eras tidigare kränkningar mot mig personligen vi inspelade båda med video inspelningar också ljudinspelningar  ska  lämna till polisen social socialsekreterare som Mirza Ceric pratade om den dagen som vi hade möte hade bara en gång möte med henne allt inspelade menar ni Hannele Landen är alla möter som vi hade inspelade finns redan hos mina vänner svenska vänner också utländska vänner. dem som försöker att kränka mig det finns inte något mer än jag tror dem kan vara rase eller fase 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar