fredag 31 januari 2020

Dem som lyckades ta sig in i Socialtjänsten och deras taktiker mot särskilda människor,



Mina tolkningar är det är kallas  det dåtiden  fascismen foder alltid nutidens fascismen
Socialtjänsten och deras taktiker mot särskilda människor,  och ska berätta vad dem gör får att kunna tortera särskilda personer via deras psykiska tortyr.
Det är bara personer som gör så mot särskilda människor sedan hon, han skylla på myndigheten, då det är fel att man beklaga hela socialtjänsten eller myndigheten det finns fascistiska personer som lyckade ta sig in i denna myndigheten och utnyttja sin plats mot andra människor.


Till exempel dem försöker så att göra saker och ting för människor känner sig att man för inte hjälp  och ingen hopp för sin framtiden, men i principen dem  personerna med antisemitiska och även några på arbetsförmedlingen en tidigare jobbade på AMA är med palestinska bakgrund tidigare jag hade en gång kontakt med henne är misstänkt som iranska regimens spion.
Jag har väl  bra information vad socialen gör och hur personen inom socialtjänsten utnyttja lag och regler för sina skulder.
Dem spelar spel i människans liv.
1= dom försöker att göra mycket saker åt andra och låta en ska kvar  med sina svårighetens  situationen som dem själva skaffade åt personen, till exempel jag har butik och service utbildning, jag skulle gå på en möte med handläggare på AMA måndagen den 2020.01.27, men enligt berättelse från an person som jobbar på socialen  och har väl goda samvete, socialsekreterare har bett min handläggare för att ändra tiden tills den 2020.01.30 torsdag för att se dem andra som  skulle på informations möte med Ikea så att man skulle känna sig att man får ingenting i denna Samhället  på grund av dem  som  lider av Mentala narcissister har en komplicerad sjukdom också som idag jobbar inom myndigheterna och utnyttja lagen och regler och spelar spel i andra människans liv för att bli kvittas av sina sjukdomar.
2= En socialsekreterare som berättade igår för mig vi träffade i stan, då min handläggare har sagt till AMA arbete med en person till som jobbar där via AMA som har palestinska bakgrund så att samuel ska inte på informations möte med Ikea  ni kan leka bara med honom utan att ger något till honom han ska vara bort från någon praktik plats som skulle leda till ett arbete för honom det berättade den socialsekreterare för mig, även personen sa din handläggare på socialen hatar dig väldigt mycket, och jag svarade det vet jag inte varför gör hon så jag träffade henne bara en gång i mitt liv, inte mer varför hon är så det vet jag inte borde jag undersökas saker och ting mer, det kan vara två eller tre personerna också inom arbetsförmedlingen som spela roll mot mig tidigare jag fick en film från dem personerna en islamistiska kvinna  skickade av en man med turkiska bakgrund som heter Orhan tror jag vi har bild och film  som handlar om personen.
3= jag har butik och service utbildning och jag faktiskt passar denna arbete, men när jag undersökte med en dold kamera igår och inspelade nästan 80% av dem som varit igår på informations möte med Ikea hade ingen aning vad  butik och service utbildning betyder och hade noll information och kunskaper om denna arbete.
4= Det som jag anser i Malmö det är väl man kan på peka på två olika håll en som kan vara  många av dem med Palestinska bakgrunder och jobbar inom socialtjänsten även iranska, eller afghanska bakgrunder kan vara iranska regimens agenter, en annan sak det är antisemitiska saker och ting som spelar väl roll, därför att person med islamiska bakgrunder får hjält  så fort och ingen som kan vänta sig så lång som mig ute.

5= jag har tidigare fick information även flera gånger  tog massor information den kommer på god tid.
6= om min handläggare på socialtjänsten gjorde det då det är i principen ett brott mot lagen även man kan begära för skadestånd, därför att denna praktik plats leder till ett arbete och det betyder att dem som hindrade så att jag skulle gå på informations möte är fascister och sjukar och har lider av svårighetens instinkter hat.
تفسيراتي هي ما يطلق عليه في ذلك الوقت تغذي الفاشية دائما الفاشية المعاصرة
يجب أن تكون الخدمات الاجتماعية وتكتيكاتها تجاه الأشخاص الخاصين ، ويجب أن تخبرهم بما يفعلونه ، قادرة على تعذيب الأشخاص من خلال تعذيبهم النفسي.
إنه فقط الأشخاص الذين يفعلون ذلك لأشخاص معينين لأنه ، يلوم السلطة ، عندما يكون من الخطأ أن نأسف للخدمة أو السلطة الاجتماعية برمتها ، فهناك أشخاص فاشيين تمكنوا من الوصول إلى هذه السلطة واستغلال مكانهم ضد أشخاص آخرين.
على سبيل المثال ، يحاولون القيام بأشياء للناس يشعرون أنه لا يوجد أي مساعدة ولا أمل لمستقبلهم ، لكن من حيث المبدأ هؤلاء الأشخاص الذين لديهم معاداة للسامية وحتى في وظائف التوظيف السابق الذين عملوا في AMA لديهم خلفية فلسطينية قبل أن أحصل على مرة واحدة يشتبه الاتصال بها كما تجسس النظام الإيراني.
لدي معلومات جيدة حول ما تفعله الاجتماعية وكيف يستخدم الشخص في الخدمات الاجتماعية القانون والقواعد لديونهم.
إنهم يلعبون الألعاب في حياة الإنسان.
1 = يحاولون القيام بالكثير من الأشياء للآخرين وترك أحدهم مع موقف الصعوبة الذي قدموه للشخص ، على سبيل المثال لدي متجر والتدريب والخدمة ، وأود أن أذهب إلى اجتماع مع معالجات في AMA الاثنين 2020.01.27 ، ولكن وفقًا لقصة شخص آخر يعمل في المجال الاجتماعي ولديه ضمير جيد ، فقد طلب السكرتير الاجتماعي من المشرف تغيير الوقت حتى 2020.01.30 يوم الخميس لرؤية الآخرين الذين سيجتمعون في المعلومات مع إيكيا حتى يشعروا أن لا تحصل على شيء في هذا المجتمع بسبب أولئك الذين يعانون من مرض النرجسيين المصابين بمرض معقد أيضًا في العمل اليوم داخل السلطات واستغلال القانون والقواعد وممارسة الألعاب في حياة الآخرين للتخلص من أمراضهم.
2 = سكرتير اجتماعي أخبرني بالأمس أننا التقينا في البلدة ، عندما طلب المشرف من AMA العمل مع شخص آخر يعمل هناك عبر AMA الذي لديه خلفية فلسطينية حتى لا يجب على صموئيل في لقاء إعلامي مع Ikea أن تلعب فقط مع يجب أن يكون بعيدًا عن أي مكان تدريب من شأنه أن يؤدي إلى وظيفة بالنسبة له ، فقد أخبرني بذلك السكرتير الاجتماعي ، حتى أن الشخص قال إن أخصائي اجتماعي يكرهك كثيرًا وأجبته: لا أعلم لماذا هل فعلت ذلك لم أقابلها إلا مرة واحدة في حياتي ، لا أكثر لماذا هي لذلك لا أعرف أنني يجب التحقيق في أشياء أكثر ، قد يكون هناك شخصان أو ثلاثة في مكتب التوظيف يلعبون دورًا ضدي قبل أن أحصل على فيلم منهم الناس امرأة إسلامية أرسلها رجل مع خلفية تركية اسمه أورهان وأعتقد أن لدينا صورة وفيلم عن هذا الشخص.
3 = لدي تدريب في مجال الخدمة والتخزين ، وأنا في الواقع تناسب هذه الوظيفة ، لكن عندما بحثت بكاميرا خفية بالأمس وسجلت ما يقرب من 80 ٪ من أولئك الذين كانوا بالأمس في اجتماع إعلامي مع Ikea لم يكن لديهم فكرة عما يعنيه التدريب في مجال المتجر والخدمة وكان صفر المعلومات والمعرفة حول هذا العمل.
4 = ما أعتقد في مالمو أنه من الجيد الإشارة في اتجاهين مختلفين ، أحدهما يمكن أن يكون له خلفيات فلسطينية ويعمل في الخدمات الاجتماعية حتى الخلفيات الإيرانية أو الأفغانية يمكن أن تكون عملاء للنظام الإيراني ، شيء آخر هو الأشياء المعادية للسامية تلعب دورًا جيدًا ، لأن الشخص الذي يتمتع بخلفيات إسلامية يحصل على بطل بهذه السرعة ولا يمكن لأحد الانتظار ما دام خارجًا.

5 = لقد استلمت من قبل معلومات حتى أخذت عدة مرات الكثير من المعلومات التي تأتي في الوقت المناسب.
6 = إذا قام موظف خدماتي الاجتماعية بذلك عندما يكون انتهاكًا للقانون من حيث المبدأ ، يمكنك أيضًا المطالبة بالتعويضات ، لأن هذا المكان يؤدي إلى وظيفة وهذا يعني أن أولئك الذين منعوني من حضور اجتماع إعلامي هم الفاشيون والمرضى وعانوا من غرائز كراهية الكراهي

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar