tisdag 7 januari 2020

ni kan lyssna på den här samtalet som personen vill vara emot mig samma sak hela tiden


ni kan lyssna på den här samtalet som personen vill  vara emot mig samma sak hela tiden, jag tycker att min handläggare är farliga vill sluta med henne och vill inte ha henne som min handläggare längre hon verkar en farlig person med farliga ideer.
Hej Igen på dig ska berätta en sak för dig som tror att man är dum bara du och andra som har rätt.
Du upprepade hela tiden så att jag skulle åka och bo hos mina släktingar.
Dem  betalar för vatten för el och för hyran det är inte okej så att jag skulle bo gratis hos mina släktingar.. om man skulle bo mer än två veckor då man kan bli frågat av staden där i Danmark.
1 du som upprepar hela tiden ska betala denna dagen som jag skulle bo hos mina släktingar  därför att det är ni som skaffade denna situationen för mig idag och ni tror att ni har gjort rätt därför att det finns en sak som man kan se via denna samtalet som hade med dig.
2  jag har ingen jobb ingen något arbete så att lösa mina situationen därför att be er, men  spelar ni som fake doctor gaeme player ..
3 Du säger jag skulle lösa mina boende situationen, men jag har sagt till er jag pratade med lillhem och dem kan ge mig ett rum så att hyra tillfälligt tills jag hitta en lösningen för min boende. Men du nekar hela tiden och säger vi kommer inte att  godkänna så att jag skulle bo på lillhem.
4 Du upprepar så att jag borde hitta en boende, men ni på andra sidan är emot vad ni säger själva. Du pratar om lag och regler det stämmer absolut inte , jag ska imorgon på praktik kurs hur skulle jag klara min situationen med sådant som skulle bära hela tiden väskor med mig vad  tjänar ni för det som ni gör mot mig?   kan ni betala för hyran så jag kan åka och bo hos min släktingar. vill ni inte då ni ljuger.
5 du spelar ayatollah roll och försöker så att prata och prata utan att säga något rätt ...
Därför att jag inspelar allt som som har med er för att alla veta om dina Självmotsägelse ...
Ni säger jag måste lösa mina  boende situationen, men ni vet jag har ingen jobb ingen inkomster även kan inte göra själv det på grund av mina ekonomiska svårigheter.
Därför jag har bett er för hjälp  ni som tvingade min fru och barn för att lämna Sverige det finns väl mycket inspelade ljug och video.
m h samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar