lördag 11 januari 2020

Jag tidigare har skrivit om en sak faktiskt jag hade inte mer information om personen


Jag tidigare har skrivit om en sak faktiskt jag hade inte mer information om personen, men när jag undersökte saker och ting då personen är en kvinnors misshandlare och ska säga en sak jag hatar män som slår kvinnor  det är ett röt linjen för mig när en person skulle ge sig och slå kvinnor det är ju sjukt. Jag tycker dem som misshandlar kvinnor är fegaste och äckligaste människor , jag ska säga jag räknar inte dem som människor ju  dem är djur.
لقد كتبت سابقًا عن شيء ما في الواقع ، لم يكن لدي المزيد من المعلومات حول الشخص ، لكن عندما كنت أبحث عن أشياء عندما يكون الشخص معتديًة ويجب أن أقول شيئًا واحدًا أكره الرجال الذين يضربون النساء ، إنه خط أحمر بالنسبة لي عندما يكون الشخص التخلي عن وضرب النساء أنه مريض. أعتقد أن أولئك الذين يسيئون معاملة النساء هم أكثر الناس جبانة ومثيرة للاشمئزاز ، ويجب أن أقول أنني لا أحسبهم كأشخاص بعد كل شيء ، فهم حيوانات

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar