onsdag 25 april 2018

Jag kommer att skriva om en sak som handlar om iranska agenter som lyckade ta sig in med svenska feministiska organisationen, men i principen dem är iranska hemliga agenter, vi kommer undersöka och utreda dem personerna och avslöjas.



Jag kommer att skriva om en sak som handlar om iranska agenter som lyckade ta sig in med svenska feministiska organisationen, men i principen dem är  iranska hemliga agenter, vi kommer undersöka och utreda dem personerna och avslöjas.
Faktiskt jag är väldigt tveksam för svenska feminismen speciellt dem iranska kvinnor som jobbar med svenska feministiska, dem har inte skrivit något om iranska regimen man bli så tveksam och misstänk att här är inte okej... jag är emot våldet i nära relationen jag är emot kvinnors våldet, jag är emot barns våldet,,,, Vi har ett ordspråk det finns sanden i skorna sanden låter inte gå vidare till Ayatollahs nerv sanden ligger fortfarande i skorna...atena,daemi , Golrokh iravi och tusentals kvinnor till i iran som varje dag bli torterad av iranska regimens styrkor...
Är det dem kvinnorna som jobbar med svenska feministiska organisationen och har iranska bakgrunder medlem med iranska utrikes revolutions guard? Quds styrkor?
Jag kommer att berätta varför jag skriver detta inlägga om feministerna och deras slogan ord, men i principen dem är mest affärsman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar